35

پاکستان کی پہلی مسیحی خاتون بریگیڈیئر

تحریر شئیر کریں

“پاکستان کی پہلی مسیحی خاتون بریگیڈیئر:

پاکستان اپنی پہلی خاتون عیسائی بریگیڈیئر، بریگیڈیئر فرح خدا بخش کی تقرری کے موقع پر ایک تاریخی لمحہ منا رہا ہے۔ یہ کامیابی امکانات کی نئی دنیاکی نشاندہی کرتی ہے اور لچک اور عزم کی مثال دیتی ہے۔ بریگیڈیئر فرح خدا بخش کا سفر ان کی محنت اور لگن کا ثبوت ہے، اس نے اپنے غیر متزلزل عزم کے ذریعے ایک نئی مثال قائم کی۔ اس کی کامیابی سے امید پیدا ہوتی ہے کہ مختلف شعبوں میں خواتین کو تسلیم کیا جائے گا اور انہیں سرکاری خدمات میں حصہ ڈالنے کے مزید مواقع فراہم کیے جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیے

سائنس میں خواتین کی شمولیت کا عالمی دن

بریگیڈیئر فرح خدا بخش کا کارنامہ خواتین کی صلاحیتوں کو تسلیم کرنے کی اہمیت کو واضح کرتا ہے۔ اس کا تجربہ ہمیں خواتین کی صلاحیتوں کو بروئے کار لانے کی اہمیت پہ زور دیتا ہے۔ پاکستان کی مسلح افواج کو بریگیڈیئر فرح خدا بخش جیسے مخلص اور قابل افسران کی ضرورت ہے۔

جو اپنی صلاحیتیوں کے بل بوتے پر فو ج کی صفوں میں محبت اور احترام حاصل کرتی ہیں۔ جیسا کہ ہم بریگیڈیئر فرح خدا بخش کی کامیابی کا جشن منارہے ہیں، خواتین کی ترقی اور ان کے اہم کرداروں کو پہچاننا اور ان کی تعریف کرنا ضروری ہے۔ ان کی نمایاں خدمات کو تسلیم کرنے کا وقت آگیا ہے۔ پاکستان کی پہلی مسیحی خاتون بریگیڈیئر

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں