ذوالہجہ اور بچے 32

ذوالہجہ اور بچے

تحریر شئیر کریں

ذوالہجہ اور بچے

ذوالہجہ کا مہینہ طلوع ہو چکا ہے اس مہینے میں بچوں کو بھی اپنے ساتھ نیک اعمال میں شامل کریںمیں بچوں کو اسلامی تعلیم، عبادات، اور نیکیوں کی تعلیم دینا بہت اہم ہے۔ یہاں کچھ اہم کام ہیں جو آپ ذولہجہ میں بچوں کے ساتھ کرسکتے ہیں:ان کو بتائیں کہ ذولہجہ کے دساس روز اتنے اہم ہیں کہ اللہ نے ان کی قدرت کی قسم کھائی ہے

1. قرآن کی تلاوت اور تعلیم:

. بچوں کو قرآن پاک کی تلاوت سکھائیں اور ان کو اس کی ترجمہ و تفسیر بھی سکھائیں۔

2. *نماز کی تعلیم*: بچوں کو نماز کی اہمیت سمجھائیں اور ان کو صحیح طریقہ سے نماز پڑھنا سکھائیں۔

3. *زکوٰة اور صدقہ*: بچوں کو زکوٰة اور صدقہ دینے کی اہمیت سمجھائیں اور ان کو دینی معیشت کی بنیادی اصول بھی سکھائیں۔

4. *حج اور عمرہ کی تعلیم*: اگر بچے بڑے ہیں، تو ان کو حج اور عمرہ کی اہمیت اور طریقہ کار سمجھائیں۔چھوٹے بچوں کو بھی ان کی عمر کے حساب سے سمجھائیں جیسا کہ شیطان کو کنکریاں مارنا ،صفی مروی کی سعی کے بارے میں بتانا،طواف کا طریقہ سمجھانا ،خانہ کعبہ کی تعمیر کا قصہ وغیرہ وغیرہ

5. *نیک عمل کرنے کی ترغیب*: بچوں کو دیگر لوگوں کی مدد کرنے، انفاق کرنے، اور نیک عمل کرنے کی ترغیب دیں۔

6. *اسلامی کہانیاں *: بچوں کو اسلامی کہانیاں سنائیں اور سیرت نبوی بیان کریں تاکہ ان کی علمی اور اخلاقی تربیت مکمل ہو۔حج کی مناسبت سے ان کو اسلامی کہانیاں سنائیں جیسے حضرت ابراہیم، حضرت اسماعیل، حضرت حاجرہ علیہم السلام کی کہانیاں، اور آب زم زم کی کہانی۔

بچوں کو روزانہ مسنون دعائیں یاد کروائیں، صبح و شام کی دعائیں کی روٹین سیٹ کریں اور انہیں عملی طور پر بھی ان دعائوں کو پڑھنے کی تربیت دیں۔

چھوٹی چھوٹی سورتین حفظ کروائیں تاکہ بچے قرآن کی علمی سکونت حاصل کریں۔

حج کی مناسبت سے ان کو اسلامی کہانیاں سنائیں جیسے حضرت ابراہیم، حضرت اسماعیل، حضرت حاجرہ علیہم السلام کی کہانیاں، اور آب زم زم کی کہانی۔

ایسے ماحول میں بچوں کی انفرادی ترقی اور اسلامی تعلیم میں فراہمی کرنے سے ان کی شخصیت میں بہتری لا سکتے ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں