34

کل کی تین اہم خبریں

تحریر شئیر کریں

کل کی تین اہم خبریں

پاکستان کرکٹ ٹیم کی ہار

پاکستان کرکٹ ٹیم نے بھارت کے خلاف کھیلے جانے والے میچ میں جیتنے کی بھرپور کوشش کی، لیکن قسمت نے ساتھ نہ دیا۔ نتیجہ یہ ہوا کہ بھارت نے فتح حاصل کر لی۔ گورنر سندھ کامران ٹیسوری نے اس موقع پر ٹیم کی تعریفوں کے پل باندھے۔ انہوں نے کہا کہ “ٹیم نے بھارت کو شکست دینے کی پوری کوشش کی، لیکن ہار اور جیت کھیل کا حصہ ہیں۔” اس ہار کے باوجود، قوم نے اپنے کھلاڑیوں کی محنت کو سراہا اور امید ظاہر کی کہ اگلے میچ میں کامیابی ہماری ہوگی۔ ہمیں اپنی ٹیم پر فخر ہے اور ان کی حمایت ہمیشہ جاری رہے گی۔

 امریکہ کے سکول میں مسلمان بچے کا قتل

امریکہ کے ایک سکول میں ایک مسلمان بچے کا قتل ایک انتہائی دل دہلا دینے والا واقعہ ہے۔ یہ واقعہ نہ صرف مذہبی عدم برداشت کی علامت ہے بلکہ معاشرتی ہم آہنگی کے لیے ایک سنگین خطرہ بھی ہے۔ اس المناک حادثے پر پورے ملک میں غم و غصے کی لہر دوڑ گئی ہے۔ حکومتی ادارے اور سماجی کارکنان نے اس واقعے کی شدید مذمت کی ہے اور مجرموں کو سخت سزا دینے کا مطالبہ کیا ہے۔ اس واقعے نے دنیا بھر میں مسلمانوں کے تحفظ اور حقوق کے حوالے سے بحث کو جنم دیا ہے۔ دعا ہے کہ ایسے واقعات دوبارہ نہ ہوں اور سب کو امن و انصاف ملے۔

 وارڈ بوائے نے بچوں کی جان بچا لی

کراچی کے ایک ہسپتال میں ایک وارڈ بوائے نے اپنی جراتمندی سے بچوں کی جان بچا لی۔ ہسپتال میں اچانک آگ بھڑک اٹھی جس نے پوری عمارت کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ وارڈ بوائے نے اپنی جان کی پرواہ کیے بغیر بچوں کو بحفاظت باہر نکالا۔ ان کی اس بہادری نے سب کا دل جیت لیا اور انہیں حقیقی ہیرو کے طور پر سراہا گیا۔ ہسپتال انتظامیہ اور مریضوں کے والدین نے ان کا شکریہ ادا کیا اور ان کی جرات کو خراج تحسین پیش کیا۔ یہ واقعہ ہمیں یہ یاد دلاتا ہے کہ انسانیت کی خدمت کرنے والے ہی اصل ہیرو ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں