جاوید چودھری مشہور کالم نگار 29

جاوید چودھری مشہور کالم نگار

تحریر شئیر کریں

جاوید چودھری مشہور کالم نگار

جاوید چودھری پاکستان کے معروف کالم نگار، صحافی اور تجزیہ نگار ہیں جو اپنے منفرد اندازبیاں اور گہرے تجزیے کی بدولت عوام الناس میں کافی مشہورہیں۔ ان کا کالم “زیرو پوائنٹ” ہر ہفتے لاکھوں قارئین پڑھتے ہیں۔ جاوید چودھری کے کالم نگاری کا سفر اور اس کے اثرات پاکستان کی صحافتی دنیا میں ایک اہم مقام رکھتے ہیں۔

تعلیمی پس منظر

جاوید چودھری نے پنجاب یونیورسٹی سے ماس کمیونیکیشن میں ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی۔ انہوں نے اپنے صحافتی کیریئر کا آغاز 1997 میں کیا اور جلد ہی اپنے منفرد اسلوب پر مبنی تجزیوں کے باعث عوام میں مقبول ہو گئے۔ ان کی تحریریں سیاسی، سماجی اور معاشرتی مسائل پر مبنی ہوتی ہیں۔جو پرت در پرت اپنی گھتیاں سلجھاتی نظر آتی ہیں۔ان کی تحریروں میں عوام کو اپنا عکس نظر آتا ہے۔اس لئے پاکستان کے پاپولر کالم نگار ہیں جن کو بیسٹ رائٹر ایوارڈ بھی مل چکا ہے

زیرو پوائنٹ کی خصوصیات

“زیرو پوائنٹ” جاوید چودھری کا معروف کالم ہے جو پاکستان کے بڑے اخبارات میں شائع ہوتا ہے۔ اس کالم میں وہ پاکستان کے سیاسی، سماجی اور اقتصادی مسائل پر اپنی رائے پیش کرتے ہیں۔ ان کی تحریر کا انداز نہایت سادہ اور عام فہم ہوتا ہے جسے ہر طبقے کے لوگ با آسانی سمجھ سکتے ہیں۔ وہ اپنی تحریروں میں واقعات کی منظر کشی اس طرح کرتے ہیں کہ قاری کو محسوس ہوتا ہے جیسے وہ خود اس واقعے کا حصہ ہیں ۔وہ عموما اپنے کالم کا آغاز کسی واقعے سے کرتے ہیں پھر اس کو منطقی انجام تک پہنچاتے ہیں۔یہی ان کے کالم کی وہ خوبی ہے جولوں پہ دور رس اثرات چھوڑتی ہے،ان کے کالموں میں اعدادوشمار کے ساتھ حقائق بتائے جاتے ہیں جو کہ ان کے کالم کو موثر اور منفرد بنا کر پیش کرتے ہیں۔

عوامی مسائل کی عکاسی

جاوید چودھری اپنے کالموں میں عوامی مسائل کو بڑی اہمیت دیتے ہیں۔ وہ روزمرہ کے مسائل جیسے تعلیم، صحت، بیروزگاری اور غربت پر تفصیل سے لکھتے ہیں۔ ان کے کالموں میں عموماً حل بھی پیش کیے جاتے ہیں جو عوام کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ اس طرح، ان کی تحریریں نہ صرف مسائل کی نشاندہی کرتی ہیں بلکہ ان کے ممکنہ حل بھی پیش کرتی ہیں۔

سیاسی اور سماجی تجزیہ

جاوید چودھری کے کالموں میں سیاسی اور سماجی تجزیے بھی شامل ہوتے ہیں۔ وہ ملکی سیاست کے پیچیدہ مسائل کو سادہ الفاظ میں بیان کرتے ہیں اور عوام کو سیاسی معاملات کی بہتر سمجھ بوجھ فراہم کرتے ہیں۔ ان کا تجزیہ غیر جانبدارانہ ہوتا ہے اور وہ کسی بھی سیاسی جماعت یا فرد کی حمایت یا مخالفت کرنے کے بجائے حقائق پر مبنی رائے پیش کرتے ہیں۔

کتابیں اور دیگر کام

جاوید چودھری نے کئی کتابیں بھی لکھی ہیں جو ان کے کالمز اور تجزیات کا مجموعہ ہیں۔ ان کی کتابیں بھی عوام میں بے حد مقبول ہیں اور ان کی سوچ اور فکر کو سمجھنے کے لیے بہترین ذریعہ ہیں۔ ان کی کتابیں نوجوانوں کو مطالعہ کی عادت ڈالنے اور ان کی سوچ میں وسعت پیدا کرنے میں معاون ثابت ہوتی ہیں۔اگر کوئی کالم نگار بننا بننا چاہتے ہیں تو ان کو ضرور پڑھیں

ان کی چند مشہور کتابوں کے نام یہ ہیں:

1. **زیرو پوائنٹ 1** – کالموں کا مجموعہ
2. **زیرو پوائنٹ 2** – کالموں کا مجموعہ
3. **زیرو پوائنٹ 3** – کالموں کا مجموعہ
4. **زیرو پوائنٹ 4** – کالموں کا مجموعہ
5. **زیرو پوائنٹ 5** – کالموں کا مجموعہ
6. **گمشدہ لوگ** – کالموں کا مجموعہ
7. **سچ کا سفر** – کالموں کا مجموعہ
8. **کل تک** – کہانیوں کا مجموعہ
9. **چار کہانیاں** – مختصر کہانیاں

یہ کتابیں ان کی مختلف کالموں اور کہانیوں پر مشتمل ہیں جو انہوں نے مختلف موضوعات پر لکھے ہیں۔

جاوید چودھری ایک ایسے کالم نگار ہیں جنہوں نے اپنی محنت اور لگن سے صحافت میں ایک منفرد مقام حاصل کیا ہے۔ ان کا کالم “زیرو پوائنٹ” نہ صرف پاکستان بلکہ دنیا بھر میں اردو پڑھنے والے لوگوں کے لیے معلومات اور تفریح کا بہترین ذریعہ ہے۔ ان کی تحریریں عوام کے مسائل کی حقیقی عکاسی کرتی ہیں اور ان کے حل کے لیے قابل عمل تجاویز بھی پیش کرتی ہیں۔ جاوید چودھری کی خدمات کو ہمیشہ یاد رکھا جائے گا اور ان کے کالمز آنے والی نسلوں کے لیے مشعل راہ ثابت ہوں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں