25

وار اینڈ پیس ناول

تحریر شئیر کریں

 وار اینڈ پیس ناول

War and piece Novel
ٹولسٹوئی (Leo Tolstoy) ایک معروف روسی لکھاری، فلسفی، اور ماہر سماجیات تھے۔ ان کی پیدائش 1828ء میں روسی کے ٹولسٹوئی آئسلینڈ میں ہوئی۔ وہ اپنی زندگی میں بہت سی اہم کتابیں لکھیں، جیسے “وار اور پیس”، “آنا کرینینا”، اور “ریزوائی کی فقیری”، جو ادبی دنیا کا شہکار ہیں۔ ان کی لکھائی اور دانائی نے انہیں عظیم مقام پر پہنچا دیا۔

ٹولسٹوئی کی فلسفی فکر عموماً انسانیت، عدل، اور محبت پر مبنی تھی۔ ان کا مقصد اپنی کتابوں کے ذریعے انسانیت کی ترویج کرنا، ان کے دلوں میں امید، محبت، اور تسلی بھرنا تھا۔ ان کی فلسفی نظریات میں مشہور عدالت، سچائی، اور سادگی کی باتیں ہیں جو زندگی کو سماجی اور روحانی طور پر بہتر بنانے کیلئے تجویز کی گئی ہیں۔

ٹولسٹائی کی ادبی اور فکری وراثت کا اثر دنیا بھر میں محسوس کیا جاتا ہے۔ ان کی کتابیں اور نظریات نے مختلف قوموں کے لوگوں کے دلوں میں جگہ بنائی ہے۔ ان کا فکری وراثت اب بھی موجود ہے اور ان کی کتابوں سے لوگ محبت، عدل، اور انسانیت کی باتیں سیکھتے ہیں۔

ٹولسٹوئی نے اپنے مشہور ناول “وار اور پیس” میں روسی اور یورپی معاشرت کے مختلف مسائل کو عمیقی سے تجزیہ کیا۔ اس ناول نے انسانیت کے اصولوں کو ترویج دیا اور مختلف کرداروں کے ذریعے انسانی حالات کو واقعیت میں ظاہر کیا۔ “وار اور پیس” کی مشہوری اس کی قوت، فلسفہ، اور انسانی جذبات کی بنا پر ہے۔

اس ناول میں ٹولسٹوئی نے معاشرتی، دینی، اور روحانی مسائل کو مختلف کرداروں کے ذریعے پیش کیا ہے۔ ان کی کرداروں کی تشریح، ان کے فیصلے، اور ان کے انسانی جذبات نے پڑھنے والوں کے دلوں میں بے مثال اثر ڈالا ہے۔ “وار اور پیس” کے اثرات دنیا بھر میں محسوس کیے گئے ہیں اور اس کا اثر ابھی تک کم نہیں ہوا ہے۔

وار اینڈ پیس کی بہترین چیز اس کا اسلوب ہے جس میں ٹالسٹائی آپ کو ایک ڈائریکٹر کی طرح پرفارم کرتا دکھائی دے گا ،اس میں ٹالسٹائی نے پانچ سو کرداروں کو موضوع بنایا ہے بحثیت رائٹر میں جانتی ہوں کہ کرداروں کو لے کر چلنا اور ایک منطقی انداز تک پہنچانا کتنا مشکل کام ہے تین چار کردار ہی مان نہیں کجا یہ کہ پانچ سو کردار ،اس سے ثابت ہوتا ٹالسٹائی اپنے فن ناول نگاری میں کس قدرماہر تھا ۔ٹالسٹائی ایک شہکار ناول ہے اس پڑھنا مت بھولیں جنگ اور امن کے نام سے اس کا اردو ترجمہ  بھی موجود ہے

وار اینڈ پیس ناول

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں