بچوں کو انگریزی سکھانے کے مؤثر طریقے 21

بچوں کو انگریزی سکھانے کے مؤثر طریقے

تحریر شئیر کریں

بچوں کو انگریزی سکھانے کے مؤثر طریقے

بچوں کو انگریزی سکھانے کے مؤثر طریقے

حصہ 1: بنیادی قوائد سکھائیں

بچوں کو انگریزی سیکھنے کے ابتدائی مراحل میں صرف ایک اصول روزانہ سکھائیں اور سرگرمیوں پر مبنی تعلیم میں مشغول کریں۔ انہیں اسی قاعدے کے متعدد مثالیں بنانے اور اپنی کلاس کے سامنے بیان کرنے کی ترغیب دیں۔ ہر طالب علم کو باری باری بلائیں، یہ سرگرمی دلچسپ ہوگی۔ بعض اوقات بچوں کے ذہن میں خیال ہوتا ہے لیکن وہ جملے کی ساخت نہیں بنا سکتے۔ مثال کے طور پر، ایک ان پڑھ شخص کہتا ہے: “مجھے لاہور ملنا چاہیے”، وہ کہنا چاہتا ہے کہ وہ کسی سے لاہور میں ملنا چاہتا ہے۔ اس طرح کے جملوں کو درست کرنے میں مدد کریں۔

حصہ 2: سوال و جواب کی سرگرمی

بچوں کو سوال و جواب کے سیشنز میں مشغول کریں جو انہیں کسی موضوع پر بولنے کی ترغیب دیں۔ انہیں مختصر جملے بنانے کے لیے ‘کیا/کون/کہاں/کب’ سوالات پوچھیں، یہ بند سوالات کہلاتے ہیں۔ جب بچے مختصر جملے بنا سیکھیں تو پھر ان سے ‘کیوں اور کیسے’ سوالات پوچھیں جو اوپن سوالات کہلاتے ہیں۔

حصہ 3: جب ذہن خالی ہو

کبھی کبھی ہمارا ذہن بلکل خالی ہوجاتا ہے جیسے کہ اپنی زبان میں بھی کچھ کہنا مشکل ہو جاتا ہے۔ بحث و مباحثے کے بعد اکثر ہم کہتے ہیں کہ “کاش میں نے اُس وقت یہ کہا ہوتا”۔ یہ انسانی ذہن کا قدرتی عمل ہے۔ اگر سیکھنے والے خیالات پیدا نہیں کر پا رہے، تو اس کا مطلب ہے کہ ان کا دماغ زبان پیدا نہیں کر رہا۔ وہ بولتے وقت خالی ہو جاتے ہیں حالانکہ ان کے ذہن میں کچھ جملے ہوتے ہیں۔ اس مسئلے کے حل کے لئے تصاویر کا استعمال کریں، جیسے کہ جنگل کی تصویر جس میں مختلف جانور مختلف سرگرمیاں کر رہے ہوں۔ طلباء سے ان جانوروں اور ان کی سرگرمیوں کے بارے میں پوچھیں۔

حصہ 4: متعلقہ الفاظ سیکھنا

لوگ اپنی ساری زندگی غیر متعلقہ الفاظ سیکھتے رہتے ہیں جو ان کی تحریر اور تقریر میں مددگار ثابت نہیں ہوتے۔ انہیں صرف وہ الفاظ سیکھنے چاہیے جو ان کے پیشے یا کام سے متعلق ہوں۔ مثلاً، ایک ماں کے لئے کچن سے متعلق الفاظ زیادہ اہم ہوں گے بہ نسبت ان الفاظ کے جو صحافت یا انجینئرنگ میں استعمال ہوتے ہیں۔ ہر سیکھنے والے کو معلوم ہونا چاہئے کہ کون سے الفاظ ان کے لئے اہم ہیں۔

اگر آپ خود سے انگریزی سیکھ رہے ہیں تو ویل ڈن
English with mubeen بہترین چینل ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں