اعظم خان: پاکستان کرکٹ کا شاندار ہیرو 24

اعظم خان: پاکستان کرکٹ کا شاندار ہیرو

تحریر شئیر کریں

اعظم خان: پاکستان کرکٹ کا شاندار ہیرو

اعظم خان ایک معروف کرکٹر ہیں جنہوں نے پاکستانی کرکٹ کو معیاری بنانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ وہ نہ صرف ایک شاندار کرکٹر بلکہ ایک قائد اوربہترین کھلاڑی بھی تھے۔ یہاں ان کی زندگی اور کرکٹ کیریئر کے بارے میں مختصر جھلکیاں ہیں:

ابتدائی زندگی:

اعظم خان کا پیدائشی شہر کراچی ہے۔وہ بچپن ہی سے کرکٹ کے شیدائی تھی کرکٹر بننا ان کا خواب تھا اس خواب کو بچپن ہی سے انھوں نے اپنی آنکھوں میں بسایا اور پھر ان کی یہ خواہش لگن بن گئی اور ایک دن ان کا خواب شرمندہ تعبیر ہوا۔

کرکٹ کیریئر:

اعظم خان نے پاکستان کے لئے اپنا پہلا ٹیسٹ میچ مئی 1997 میں کھیلا۔
انہوں نے ایک شاندار کرکٹ کیریئر کے دوران بہت سے مقامات پر اہم میچز کھیے، جن میں ورلڈ کپ بھی شامل ہیں اور نمایاں کامیابیاں حاصل کیں۔اعظم خان کی بہترین خوبی یہ تھی کہ وہ بال کو بہترین طریقے سے سنبھال سکتے تھے اس کے علاوہ ان کی بیٹنگ اور فیلنگ بھی بہت اچھی تھی

انہوں نے نوجوانوں میں کرکٹ کو فروغ دینے کے لئے “اعظم خان فاونڈیشن” قائم کی ہے۔ انہیں پاکستان کے سب سے بہترین کرکٹرز میں شمار کیا جاتا ہے۔

اعظم خان کے کرکٹ کریر نے ان کو پاکستانی کرکٹ کی تاریخ میں ایک مقام اور عزت بنائی ہے، جو ان کے کرکٹ کے معیار اور قابلیت کی پہچان ہے۔ اعظم خان نے اپنی کرکٹ کیریئر میں مثبت اور اہم اثرات مرتب کیے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں