21

شوگر کے مریض اور سٹیویا

تحریر شئیر کریں

شوگر کے مریض اور سٹیویا

شوگر کے مریضوں کے لیے سٹیویا کے استعمال پر کافی بحث ہوئی ہے۔ بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ سٹیویا ایک محفوظ متبادل ہے جبکہ دوسرے لوگ اس کے بارے میں شکوک و شبہات رکھتے ہیں۔ اس مضمون میں ہم اس بات کا جائزہ لیں گے کہ شوگر ہمارے جسم پر کیسے اثر کرتی ہے، لبلبہ (پینکریاز) کا کیا کردار ہوتا ہے، اور آیا سٹیویا ایک مفید متبادل ہو سکتا ہے یا نہیں۔

شوگر اور ہمارا جسم

شوگر، خاص طور پر گلوکوز، ہمارے جسم کے لئے توانائی کا بنیادی ذریعہ ہے۔ جب ہم کوئی کھانا کھاتے ہیں تو وہ کاربوہائیڈریٹس میں تبدیل ہو کر گلوکوز میں تبدیل ہو جاتا ہے۔ یہ گلوکوز ہمارے خون میں جذب ہو جاتا ہے اور ہمارے جسم کے مختلف حصوں تک پہنچتا ہے تاکہ وہ اپنی فعالیت کو انجام دے سکیں۔

لبلبہ کا کردار

لبلبہ یا پینکریاز جسم کے ایک اہم غدود ہے جو ہارمونز، خاص طور پر انسولین، پیدا کرتا ہے۔ انسولین کا کام خون میں گلوکوز کی سطح کو کنٹرول کرنا ہے۔ جب خون میں گلوکوز کی سطح بڑھتی ہے تو لبلبہ انسولین پیدا کرتا ہے جو گلوکوز کو جسم کے خلیوں میں منتقل کرتا ہے تاکہ وہ توانائی کے طور پر استعمال ہو سکے۔ اگر لبلبہ انسولین پیدا کرنے میں ناکام ہو جائے یا جسم انسولین کا صحیح استعمال نہ کر سکے تو یہ حالت ذیابیطس کہلاتی ہے۔

سٹیویا کیا ہے؟

سٹیویا ایک قدرتی پودا ہے جو اپنی مٹھاس کے لئے جانا جاتا ہے۔ سٹیویا کے پتے ایک قدرتی میٹھا فراہم کرتے ہیں جو چینی سے تقریباً 300 گنا زیادہ میٹھا ہوتا ہے۔ اہم بات یہ ہے کہ سٹیویا میں کیلوریز بہت کم ہوتی ہیں اور یہ خون میں گلوکوز کی سطح پر اثر نہیں ڈالتا۔

شوگر پیشنٹ کے لئے سٹیویا کا استعمال

زیادہ تر میٹھے فروٹس اور عام چینی شوگر کے مریضوں کے لئے نقصان دہ ہو سکتے ہیں کیونکہ یہ خون میں گلوکوز کی سطح کو بڑھا دیتے ہیں۔ لیکن سٹیویا، چونکہ اس میں کیلوریز کم ہیں اور یہ خون میں گلوکوز کی سطح پر اثر نہیں ڈالتا، اس لئے یہ شوگر کے مریضوں کے لئے ایک مفید متبادل ثابت ہو سکتا ہے۔

تاہم، کچھ لوگ سٹیویا کے بارے میں شکوک و شبہات رکھتے ہیں اور اسے مکمل طور پر محفوظ نہیں مانتے۔ یہ ضروری ہے کہ سٹیویا کا استعمال شروع کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کریں تاکہ وہ آپ کی صحت کی حالت اور دیگر عوامل کو مد نظر رکھ کر آپ کو صحیح مشورہ دے سکیں۔

سٹیویا ایک قدرتی میٹھا ہے جو چینی کا ایک صحت مند متبادل ہو سکتا ہے، خاص طور پر شوگر کے مریضوں کے لئے۔ لیکن کسی بھی نئے غذائی جزو کو اپنی غذا میں شامل کرنے سے پہلے، خاص طور پر اگر آپ کو کوئی صحت کا مسئلہ ہو، تو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرنا ضروری ہے۔ سٹیویا کے فوائد کو سمجھنے اور اسے صحیح طریقے سے استعمال کرنے سے آپ اپنی صحت کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

شوگر کے مریض اور سٹیویا

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں