27

حیدرآباد میں گھریلو تنازعے پر چچی اور چچازاد بہن کو دیوار میں چنوا دیا گیا

تحریر شئیر کریں

حیدرآباد میں گھریلو تنازعے پر چچی اور چچازاد بہن کو دیوار میں چنوا دیا گیا

حیدرآباد: حال ہی میں حیدرآباد میں ایک دل دہلا دینے والا واقعہ پیش آیا جس میں گھریلو تنازعے کے نتیجے میں چچی اور چچازاد بہن کو دیوار میں چنوا دیا گیا۔ یہ افسوسناک واقعہ شہر کے علاقے لطیف آباد میں پیش آیا۔

پولیس کے مطابق، اس خاندان میں کچھ عرصے سے جھگڑے چل رہے تھے۔ قریبی لوگوں نے بتایا کہ ملزمان نے کسی بات پر غصے میں آ کر اپنی چچی اور چچازاد بہن کو دیوار میں زندہ چنوا دیا۔ پڑوسیوں نے گھر سے چیخ و پکار کی آوازیں سن کر پولیس کو اطلاع دی۔

پولیس نے فوری کارروائی کرتے ہوئے موقع پر پہنچ کر ملزمان کو گرفتار کر لیا اور چچی اور چچازاد بہن کو بازیاب کر لیا۔ دونوں کو شدید زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کر دیا گیا جہاں ان کا علاج جاری ہے۔

یہ واقعہ معاشرتی بے حسی اور گھریلو تشدد کی سنگینی کی نشاندہی کرتا ہے۔ پولیس نے اس واقعے کی مکمل تحقیقات کا حکم دے دیا ہے اور ملزمان کے خلاف قانونی کارروائی کی جا رہی ہے۔

محلے والوں نے اس واقعے پر شدید غم و غصے کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ہمیں اپنے ارد گرد ہونے والے واقعات پر نظر رکھنی چاہیے اور ضرورت پڑنے پر فوراً متعلقہ اداروں کو اطلاع دینی چاہیے تاکہ اس قسم کے وحشیانہ واقعات کی روک تھام کی جا سکے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں