سورہ رحمن تھیراپی 22

سورہ رحمن تھیراپی

تحریر شئیر کریں

سورہ رحمن تھیراپی کیسے ہے؟

سورہ رحمن تھیراپی

سورہ رحمن قرآن پاک کی 55ویں سورہ ہے اور اپنی بے پناہ فضیلت اور اہمیت کے لیے معروف ہے۔ اس سورہ کی تلاوت کرنے والوں کے لیے متعدد برکتیں اور انعامات موجود ہیں۔

سورہ رحمن کی فضیلت و اہمیت:

1اس سورہ میں اللہ تعالیٰ کی بے شمار نعمتوں کا ذکر ہے جو انسانوں اور جنات دونوں کے لیے ہیں۔
یہ سورہ اللہ کی بے پناہ رحمتوں اور فضل کو ظاہر کرتی ہے3اس سورہ کی تلاوت دل کو سکون اور اطمینان بخشتی ہے۔

صحیح احادیث میں فضیلت

1. حضرت انس بن مالک (رضی اللہ عنہ) سے روایت:** “نبی کریم (صلی اللہ علیہ وسلم) نے فرمایا: ہر چیز کی ایک دلہن ہوتی ہے، اور قرآن کی دلہن سورہ رحمن ہے۔” (صحیح ابن ماجہ)
2. حضرت جابر بن عبداللہ (رضی اللہ عنہ) سے روایت:** “نبی کریم (صلی اللہ علیہ وسلم) نے فرمایا: جو شخص سورہ رحمن کی تلاوت کرے گا، اللہ تعالیٰ اس کی حاجتیں پوری کرے گا۔” (جامع الترمذی)

اہمیت

سورہ رحمن کی تلاوت کرنے سے نہ صرف دینی فوائد حاصل ہوتے ہیں بلکہ دنیاوی مشکلات سے بھی نجات ملتی ہے۔ اس سورہ میں بار بار سوال کیا گیا ہے: “فبأي آلاء ربكما تكذبان” (پس تم اپنے رب کی کون کون سی نعمتوں کو جھٹلاؤ گے؟) جو انسان کو اللہ کی نعمتوں کی یاد دہانی کراتا ہے۔

سورہ رحمن کی تلاوت اور اس پر غور و فکر کرنا ہر مسلمان کے لیے انتہائی فائدہ مند ہے۔ اس کی فضیلت و اہمیت کو صحیح احادیث کی روشنی میں سمجھنا اور اس پر عمل کرنا ہماری زندگیوں کو بہتر بنا سکتا ہے۔

سورہ رحمن تھیراپی

سورہ رحمن کی تلاوت سے حاصل ہونے والے فوائد میں سے کچھ درج ذیل ہیں:
اس سورہ کی تلاوت سے دل کو سکون ملتا ہے اور ذہنی دباؤ کم ہوتا ہے۔ روحانی بیماریوں اور مسائل میں سورہ رحمن کی تلاوت سے بہتری آتی ہے۔ مختلف جسمانی بیماریوں جیسے دل کی بیماری، بلڈ پریشر اور شوگر میں اس سورہ کی تلاوت سے شفا پانے کے واقعات سامنے آئے ہیں۔

تھیراپی کے اصول

روزانہ سورہ رحمن کی تلاوت کرنے سے ذہنی اور جسمانی سکون میں اضافہ ہوتا ہے۔مگر سورہ رحمن کی تلاوت سننے سے بھی بیماریوں میں شفاء حاصل ہوتی ہے جس کا ایک طریقہ ہے
قاری سعدالغامدی کی آواز میں سورہ رحمن ڈاونلوڈ کریں،دن میں تین بار سنیں ،مکمل یقین کے ساتھ ،سننےسے پہلے پانی کا گلاس پاس رکھیں،تلاوت آن کریں آنکھیں بند کر کے سننا شروع کر دیں۔جب مکمل ہوجائے تو آنکھیں بند سمیت پانی پی لیں اللہ کا نام لے کر تین گھونٹ میں،اسی طریقے کے مطابق تین بار روزنہ کرنا ہے لاعلاج بیماریوں میں اس کی تاثیر بہت لاجواب ہے
بہت سے لوگوں نے مختلف بیماریوں سے شفا پانے کے بعد اپنے تجربات بیان کیے ہیں۔ ان واقعات میں دل کی بیماری، ذہنی دباؤ، اور دیگر جسمانی مسائل شامل ہیں۔
سورہ رحمن تھیراپی نہ صرف جسمانی اور روحانی بیماریوں کے علاج میں مددگار ہے بلکہ یہ دل و دماغ کو سکون اور راحت بھی فراہم کرتی ہے۔ اس کی تلاوت سے اللہ کی رحمت اور فضل حاصل ہوتا ہے۔یہ صرف بیماری میں ہی نہیں بلکہ رشتہ نا ہونا،نوکری کے حصول اور کسی بھی قسم کے مسئلے کے حل کے لئے سنی جا سکتی ہے۔

#سورہ_رحمن #قرآن #صحیح_احادیث #اسلام #فضیلت #برکت #تسکین_قلب

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں