سخاوت کی کہانی 9

سخاوت  کی کہانی

تحریر شئیر کریں

سخاوت  کی کہانی



حضرت علی رضی اللہ عنہ، رسول اللہ ﷺ کے چچا زاد بھائی اور چوتھے خلیفہ تھے۔ آپ کی حکمت، شجاعت، اور سخاوت کی وجہ سے آپ کو اسلام میں بے حد عزت و احترام سے یاد کیا جاتا ہے۔ آپ کی زندگی کے کئی واقعات ہمیں سخاوت اور دوسروں کی مدد کی اہمیت سکھاتے ہیں۔

*حضرت علی رضی اللہ عنہ کا سخاوت کا واقعہ:*

ایک دن حضرت علی رضی اللہ عنہ نے دیکھا کہ ایک غریب آدمی مسجد نبوی کے باہر بیٹھا ہوا ہے، جو بہت غمزدہ اور مایوس دکھائی دے رہا تھا۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ نے اس کے پاس جا کر پوچھا: “کیا بات ہے، تم کیوں اتنے غمگین ہو؟”

غریب آدمی نے جواب دیا: “میں بہت پریشان ہوں۔ میرے پاس کھانے کے لیے کچھ نہیں ہے اور میری فیملی بھی بھوکی ہے۔ میں نے بہت کوشش کی کہ کوئی کام مل جائے مگر کہیں بھی روزگار نہیں ملا۔”

حضرت علی رضی اللہ عنہ نے اس کی بات سن کر اسے تسلی دی اور کہا: “اللہ پر بھروسہ رکھو، وہی سب کی مدد کرنے والا ہے۔”

پھر حضرت علی رضی اللہ عنہ اپنے گھر گئے اور اپنی چادر لے کر آئے۔ آپ نے وہ چادر اس غریب آدمی کو دے دی تاکہ وہ اسے بیچ کر کچھ کھانے کا سامان خرید سکے۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ کی اس سخاوت اور مدد کی وجہ سے وہ غریب آدمی بے حد خوش ہو گیا اور حضرت علی رضی اللہ عنہ کے لیے دعا کی۔

*قرآن اور حدیث میں سخاوت کی اہمیت:*

قرآن مجید میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے:

“جو مال اللہ نے تمہیں دیا ہے اس میں سے دوسروں کی مدد کرو۔” (سورہ البقرہ، 2:267)

رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: “صدقہ دینے سے مال کم نہیں ہوتا، اور اللہ تعالیٰ معاف کرنے والے بندے کی عزت میں اضافہ کرتا ہے، اور جو بندہ اللہ کے لیے عاجزی اختیار کرتا ہے، اللہ اسے بلند کرتا ہے۔” (صحیح بخاری، کتاب الزکاۃ، حدیث نمبر 2442)

یہ آیت اور حدیث ہمیں سکھاتی ہیں کہ اللہ کی راہ میں خرچ کرنا اور دوسروں کی مدد کرنا نہ صرف ہماری ذمہ داری ہے بلکہ یہ اللہ کی رحمت حاصل کرنے کا ذریعہ بھی ہے۔

*سخاوت کا سبق اور ہماری زندگی:*

ہماری زندگی میں بھی کئی بار ایسے مواقع آتے ہیں جب ہمیں دوسروں کی مدد کرنے کا موقع ملتا ہے۔ ہمیں حضرت علی رضی اللہ عنہ کی مثال سے سیکھنا چاہیے کہ ہم اپنی استطاعت کے مطابق دوسروں کی مدد کریں اور اللہ کی رحمت حاصل کریں۔ یہ عمل نہ صرف دوسروں کی مدد کرتا ہے بلکہ ہماری زندگی میں برکت اور خوشحالی کا باعث بنتا ہے۔

اس کہانی سے ہمیں یہ سبق ملتا ہے کہ سخاوت اور دوسروں کی مدد ہماری زندگی کا حصہ ہونی چاہیے۔ حضرت علی رضی اللہ عنہ کی سخاوت کا یہ واقعہ ہمیں یاد دلاتا ہے کہ ہمیں بھی اپنی زندگی میں دوسروں کی مدد کرنے کی کوشش کرنی چاہیے، تاکہ ہم بھی اللہ کی رحمت اور برکت حاصل کر سکیں۔ امید ہے کہ یہ کہانی آپ کو سخاوت اور مدد کی اہمیت کو سمجھنے کا پیغام دے گی اور آپ کو ترغیب دے گی کہ آپ اپنی زندگی میں دوسروں کی مدد کرنے کی کوشش کریں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں