17

سیلف موٹیویشن بڑھانے کے طریقے

تحریر شئیر کریں

سیلف موٹیویشن کیا ہے اور یہ کیوں ضروری ہے؟

سیلف موٹیویشن وہ  طاقت ہے جو ہمیں اپنے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے تحریک دیتی ہے۔ یہ ہماری اپنی مرضی اور عزم پر مبنی ہوتی ہے اور ہمیں مشکلات کا سامنا کرنے اور ان پر قابو پانے میں مدد دیتی ہے۔ سیلف موٹیویشن کامیابی کے لیے انتہائی اہم ہے کیونکہ یہ ہمیں محنت کرنے، مستقل مزاجی سے کام کرنے، اور کبھی ہار نہ ماننے کا جذبہ فراہم کرتی ہے۔

سیلف موٹیویشن کی اہمیت:

سیلف موٹیویشن سے خود اعتمادی میں اضافہ ہوتا ہے، جس سے ہم مشکل حالات کا سامنا کر سکتے ہیں۔
یہ ہمیں ہمارے اہداف کے قریب لاتی ہے اور ہمیں اپنے خوابوں کو حقیقت بنانے میں مدد دیتی ہے۔
یہ ہمیں مسلسل محنت کرنے اور استقلال کے ساتھ آگے بڑھنے کا جذبہ فراہم کرتی ہے۔
سیلف موٹیویشن ہمیں مشکلات کا سامنا کرنے اور ان پر قابو پانے کی صلاحیت دیتی ہے۔

سیلف موٹیویشن بڑھانے کے طریقے

1. **اہداف کا تعین اور منصوبہ بندی**:
“If you aim at nothing, you will hit it every time.” – Zig Ziglar
ایک تحقیق میں یہ پایا گیا کہ وہ لوگ جو واضح اہداف مقرر کرتے ہیں، ان کے کامیابی کے امکانات 33% زیادہ ہوتے ہیں۔ اپنے اہداف کو واضح کریں اور انہیں چھوٹے، قابل حصول حصوں میں تقسیم کریں۔ یہ آپ کو واضح روڈمیپ فراہم کرتا ہے اور آپ کی ترقی کو ٹریک کرنے میں مدد کرتا ہے۔

2. پازیٹیو ماحول بنائیں

“Surround yourself with only people who are going to lift you higher.” – Oprah Winfrey
اسٹینفورڈ یونیورسٹی کی تحقیق کے مطابق مثبت سماجی تعلقات ذہنی صحت اور موٹیوشن میں بہتری کا سبب بنتے ہیں۔ اپنے ارد گرد مثبت لوگوں اور چیزوں کا ماحول بنائیں۔ منفی ماحول موٹیوشن کو کم کر سکتا ہے، لہذا ایسے لوگوں کے ساتھ وقت گزاریں جو آپ کو سپورٹ اور انسپائر کریں۔

3. ریوارڈ سسٹم بنائیں

“The more you praise and celebrate your life, the more there is in life to celebrate.” – Oprah Winfrey
ایک تحقیق میں یہ ظاہر کیا گیا کہ خود کو انعام دینے سے دماغ میں ڈوپامین کی سطح بڑھتی ہے، جو موٹیوشن اور خوشی کا سبب بنتی ہے۔ اپنے لیے انعامات کا نظام بنائیں۔ جب بھی آپ کوئی مقصد حاصل کریں، اپنے آپ کو کسی چھوٹے انعام سے نوازیں۔ یہ آپ کو متحرک رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

4. خود

“When you know your why, you can endure any how.” – Friedrich Nietzsche
ہارورڈ بزنس ریویو کے مطابق اپنے مقاصد کی وجوہات کو یاد رکھنے سے مصیبتوں کا سامنا کرنے کی صلاحیت میں اضافہ ہوتا ہے۔ اپنے بڑے مقاصد اور ان کے پیچھے کی وجوہات کو یاد رکھیں۔ جب بھی آپ کو موٹیوشن میں کمی محسوس ہو، یہ وجوہات آپ کو دوبارہ جذبہ دلانے میں مدد کریں گی۔

5. صحت مند عادات اپنائیں

“Take care of your body. It’s the only place you have to live.” – Jim Rohn
نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف ہیلتھ کی ایک تحقیق میں یہ پایا گیا کہ مناسب نیند، صحت بخش خوراک، اور ورزش موٹیوشن اور دماغی صحت میں بہتری کا سبب بنتی ہیں۔ جسمانی صحت اور دماغی صحت کا خیال رکھیں۔ مناسب نیند، صحت بخش خوراک، اور ورزش آپ کی توانائی اور موٹیوشن کو بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتی ہیں۔

6. پروگریس کو ٹریک کریں

“What gets measured gets managed.” – Peter Drucker
کولمبیا یونیورسٹی کی تحقیق میں یہ ظاہر کیا گیا کہ وہ لوگ جو اپنی پروگریس کو ٹریک کرتے ہیں، ان کی کامیابی کے امکانات 42% زیادہ ہوتے ہیں۔ اپنی پروگریس کو باقاعدگی سے ٹریک کریں تاکہ آپ جان سکیں کہ آپ کہاں کھڑے ہیں اور کتنا آگے بڑھنا ہے۔

7.سیکھنے اور ترقی کرنے کی عادت ڈالیں

“Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.” – Mahatma Gandhi
ایک تحقیق میں یہ پایا گیا کہ نئی مہارتیں سیکھنے اور خود کو چیلنج کرنے سے موٹیوشن میں 27% اضافہ ہوتا ہے۔ نئی چیزیں سیکھنے اور اپنی صلاحیتوں کو بڑھانے کی کوشش کریں۔ خود کو چیلنج کریں اور ہمیشہ کچھ نیا سیکھنے کی عادت ڈالیں۔

یہ سب طریقے مل کر آپ کی سیلف موٹیوشن کو بڑھانے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں