11

ڈاکٹر فوزیہ، سکن سپیشلسٹ سے انٹرویو

تحریر شئیر کریں

ڈاکٹر فوزیہ، سکن سپیشلسٹ سے انٹرویو

قلم کتاب: اسلام علیکم، ڈاکٹر فوزیہ! آپ کو انٹرویو میں خوش آمدید کہتے ہیں۔ آپ کی مہارت اور تجربہ جلد کے مسائل پر روشنی ڈالنے میں بہت مددگار ثابت ہوگا۔

ڈاکٹر فوزیہ: وعلیکم السلام، شکریہ! مجھے خوشی ہے کہ میں آپ کے ساتھ ہوں اور جلد کی دیکھ بھال کے بارے میں معلومات فراہم کر سکتی ہوں۔

قلم کتاب: سکن کے مسائل اور الرجی کی وجوہات کیا ہیں؟
ڈاکٹر فوزیہ: سکن کے مسائل اور الرجی کی وجوہات مختلف ہوسکتی ہیں۔ عام طور پر، یہ جینیات، ماحولیاتی عوامل، خوراک، اور کیمیکلز کے استعمال کی وجہ سے ہوتی ہیں۔ جلد کی حفاظت کے لئے مناسب دیکھ بھال اور ماہرین سے مشورہ ضروری ہے۔

قلم کتاب: کیا صابن اور سرف سے بھی الرجی ہو سکتی ہے؟
ڈاکٹر فوزیہ:جی ہاں، صابن اور سرف میں موجود کیمیکلز جلد پر منفی اثر ڈال سکتے ہیں اور الرجی کا سبب بن سکتے ہیں۔ حساس جلد والے افراد کو ان مصنوعات کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے۔

قلم کتاب: بدلتے موسم سے کیسے بچا جائے؟
ڈاکٹر فوزیہ: بدلتے موسم میں جلد کی دیکھ بھال کے لئے مناسب موئسچرائزر کا استعمال، سن بلاک لگانا، اور ہائیڈریشن برقرار رکھنا ضروری ہے۔ خشک موسم میں زیادہ پانی پینا اور مرطوب موسم میں ہلکی مصنوعات کا استعمال کرنا چاہیے۔

قلم کتاب: سکن کے نت نئی ٹریٹمنٹ سے کس حد تک استفادہ کیا جائے؟
ڈاکٹر فوزیہ: سکن کے نت نئی ٹریٹمنٹس کو استعمال کرنے سے پہلے ماہرین سے مشورہ کرنا چاہیے۔ کچھ ٹریٹمنٹس موثر ہوسکتی ہیں، مگر ہر ایک کے لئے مناسب نہیں ہوتیں۔ جلد کی نوعیت اور مسائل کو مدنظر رکھتے ہوئے فیصلہ کریں۔

قلم کتاب: وائٹننگ انجیکشن لگوانے چاہئیں؟
ڈاکٹر فوزیہ: وائٹننگ انجیکشنز کا استعمال متنازع ہے اور ان کے مضر اثرات ہو سکتے ہیں۔ قدرتی خوبصورتی کو ترجیح دینا چاہیے اور ایسے ٹریٹمنٹس سے بچنا چاہیے جن کا سائنسی ثبوت کم ہو۔

قلم کتاب:رنگ گورا کرنے والی فارمولہ کریموں کے حوالے سے آپ کیا کہتی ہیں؟
ڈاکٹر فوزیہ:فارمولہ کریمز میں ہائیڈروکوئنون اور دیگر کیمیکلز ہو سکتے ہیں جو جلد کے لئے نقصان دہ ہو سکتے ہیں۔ صحت مند جلد کی دیکھ بھال پر توجہ دیں بجائے رنگ گورا کرنے کے۔

قلم کتاب: رنگ گورا ضروری ہے یا صحت مند سکن؟
ڈاکٹر فوزیہ: صحت مند سکن زیادہ ضروری ہے۔ خوبصورتی صرف رنگت میں نہیں بلکہ جلد کی صحت اور قدرتی چمک میں ہے۔ متوازن خوراک، مناسب نیند، اور جلد کی باقاعدہ دیکھ بھال سے بہتر نتائج حاصل کیے جا سکتے ہیں۔

قلم کتاب: ڈاکٹر فوزیہ، آپ کے قیمتی وقت اور مفید معلومات کا بہت شکریہ!

ڈاکٹر فوزیہ: آپ کا بھی شکریہ! مجھے خوشی ہوئی کہ میں نے آپ کی رہنمائی کی۔ اگر کسی کو مزید معلومات یا مدد کی ضرورت ہو تو بے شک رابطہ کریں۔
ڈاکٹر فوزیہ، سکن سپیشلسٹ سے انٹرویو

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں